سوالات متداول

سوالات متداول شما

 

1.چطور میتونم در تری دی دانلود ثبت نام کنم ؟

در منوی بالای سایت ، با زدن گزینه «ثبت نام» ، فرمی نشان داده خواهد شد. بعد از پرکردن فرم,با انتخاب یکی از پلن های سایت,وارد صفحه پرداخت امن زرین پال شده و بعد از عملیات پرداخت,پلن شما فعال خواهد شد .برای ورود به سایت,از نام کاربری و یا ایمیل میتوانید استفاده کنید.

توجه:نام کاربری باید ترکیبی از حروف و عدد انگلیسی باشد.

2.چطور میتونم اشتراک خودم رو تمدید کنم؟

از گزینه عضویت ویژه در منو سایت شما میتوانید با انتخاب هر کدام از پلن ها اکانت خودتون رو به میزان مورد نظر شارژ نمایید.از بخش وضعیت اشتراک در حساب کاربری هم,میتوانید هم مدت زمان باقی مانده را مشاهده و هم تمدید اشتراک رو انجام بدید.

3.محصول ویژه خریدم ولی نتونستم دانلود بکنم؟

اگر عضو سایت باشید تمامی آبجکت ها و پکیج های خرید شده توسط شما در بخش دانلودها و یا بخش سفارشات در حساب کاربریتون ذخیره خواهد شد.هر بار که خواستید دوباره از این بخش ها قابل دانلود هست.اگر عضو سایت نیستید در چت سایت پیغام بدید بعد از بررسی, لینک دانلود براتون در همون صفحه چت ارسال میشه.لینک رو کپی و در آدرس بار paste کنید.

4.پسوورد فایل ها چی هست؟

پسوورد تمامی فایل های سایت www.3ddanlod.ir می باشد.(کپی کنید.تایپ نکنید)

5.بعد از اکسترکت کردن فایل,چرا فولدر فایل خالی هست؟(ارور میده)

پسوورد رو دارید به اشتباه وارد میکنید.پسوورد تمامی فایل های سایت www.3ddanlod.ir می باشد.(متن قرمز رنگ رو بدون فاصله از دو طرف کپی کنید.)

اگر باز فکر کردید فایل خراب هست عنوان فایل را ارسال کنید.تا تصویر صحت فایل براتون ارسال بشه.ببینید مشکل از کجا هست.چند نکته رو دقت کنید:

1.کیبورد فارسی نباشد.

2.پسورد رو copy و past کنید(تایپ نکنید)

3.caps lock رو کیبورد روشن نباشد.

6.ارسال رمز رو میزنم ایمیل چرا نمیاد؟

اول مطمئن بشید ایمیل رو دارید به درستی وارد میکند.پوشه اسپم(spam) رو حتما چک بکنید.امکان داره ایمیل شما پر شده باشه.پس تعدادی ایمیل رو پاک کنید دوباره ارسال رمز رو بزنید.(trash رو خالی کنید).به هنگام تغییر رمز دقت کنید کیبورد فارسی نباشد و یا caps lock روشن نباشد.احتمال دیگه این هست در زمان ثبت نام ایمیل رو اشتباه وارد کردید.در پشتیبانی(چت سایت)پیغام بدید تا این مسئله هم بررسی بشه.

6.چیکار کنم رمز و نام کاربری رو فراموش نکنم؟

از برنامه lastpass بر روی مرورگر های خودتون استفاده کنید تا در هیچ سایتی دچار مشکل نشید.یا داخل یک notepad نوشته و ذخیره کنید.

7.در کل چند نوع محصول در سایت ارائه می شود ؟

  • محصولات عادی : برای کاربرانی که عضو سایت می شوند ، تمامی بخش ها بغیر از محصولات ویژه(فقط با پرداخت مبلغ) قابل دانلود می باشد.
  • محصول ویژه : برای دریافت این محصولات بعد از پرداخت وجه, به سایت برگشت داده میشوید و لینک دانلود برای شما نمایش داده میشود.برای خرید این محصولات نیاز به فعال سازی پلن عضویت نمی باشد.(فایل ها رو همان روز دانلود کنید).این بخش تنها یک درصد از سایت رو شامل می شود.به این علت این بخش ویژه هست تا هم برای اعضای سایت و هم افرادی که عضو سایت نیستند قابل استفاده باشد.
  • محصولات رایگان: در بخش سرچ سایت کلمه(دانلود رایگان) رو سرچ بکنید.

8.چطور سریعتر به آبجکتی که میخوام برسم ؟

از فیلترها فقط در دسته بندی های سایت استفاده کنید(در بخش محصولات کلی سایت فیلترها عملکرد دقیقی ندارند).با انتخاب فیلتر,فیلتر انتخاب شده در بخش بالای فیلترها قرار میگیرد.برای حذف فیلتر ضربدر کنار فیلتر رو بزنید.

9.چرا با اینکه اشتراک خریدم گزینه دانلود رو نمیبینم ؟

این مشکل مربوط به کش مرورگر هست.ابتدا از اکانت خارج شید.یکبار کلید ctrl+f5 رو باهم بزنید تا کش مرورگرتون پاک بشه.دوباره وارد اکانت بشید.(برای پکیج ها لینک دانلود داخل تب دانلود فایل هست).روش دوم این هست با یک مرورگر دیگه ورود بزنید.

10.چطور با پشتیبانی تماس بگیرم ؟

برای ارتباط با پشتیبانی از گزینه آدمک(چت آنلاین) در سمت راست صفحه استفاده کنید.(برای دریافت پاسخ صبور باشید پیام ها در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.)برای پشتیبانی نیاز به ارسال ایمیل و یا نام کاربری از سمت شما هست.پس تماس تلفنی مناسب پشتیبانی نیست.

توجه:چت سایت فقط بر روی کامپیوتر فعال هست.

11.اشتراک خریدم ولی باز پیغام عضویت ویژه دریافت میکنم ؟

سه احتمال وجود دارد.یا اشتراک شما تمام شده یا از اکانت خارج شده اید.اگر گزینه ورود و ثبت نام رو در بالای صفحه می بینید به این معنی هست از اکانت خارج شده اید.وارد اکانت بشوید و گزینه مرا به خاطر بسپار رو هم تیک بزنید.دلیل سوم میتونه کش مرورگر باشه.برای اطمینان کش مرورگر ور یک بار پاک کنید(ctrl+f5) یا از یک مرورگر دیگه جهت ورود استفاده کنید.

باز هم مشکل حل نشد از طریق چت سایت مشکل رو پیگیری کنید.(برای دریافت پاسخ صبور باشید).

سایت تری دی دانلود مسئولیتی در قبال مشکلات سیستمی شما ندارد.

12.چرا ارور 5xx دریافت میکنم ؟

دوستان این ارور دلایل مختلفی داره.اصلی ترین دلیل,مشکل سروری هست.در اینگونه موارد فقط میشه پیگیری کرد و شرکت های مرتبط تنها یک زمان حدودی برای رفع مشکل ارائه میکنند.از چند ساعت تا 72 ساعت امکان داره زمان ببره.اینکه بعضی دوستان تماس میگیرن برای مارو نمیشه وصل کرد,مثل این میمونه اینترنت قطع بشه شما با همراه اول تماس بگیرید فقط اینترنت شما رو وصل کنند!!

این مشکل هیچ ارتباطی با اکانت شما نداره.

اکانت اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید تا در جریان اطلاعیه های سایت باشید.

13.با اینکه اشتراک خریدم اکانتم فعال نشده ؟

در ابتدا به بخش پیشخوان در حساب کاربری بروید.وارد بخش وضعیت اشتراک بشوید.اگر پلن خریداری شما در حالت در انتظار هست یعنی تراکنش شما توسط بانک تایید نشده است(اگر پولی از حساب کم شده ظرف 24 ساعت به حساب شما باز خواهد گشت ).اگر پول به حساب شما برنگشت از طریق چت سایت مشکل رو پیگیری کنید.(رسید معتبر ارسال نمایید.)

14.آیا دانلود از سایت شما با تعرفه داخلی هست ؟

بله.هم وبگردیتون داخل سایت و هم دانلودتون با تعرفه داخلی محاسبه خواهد شد.

15.چرا داخل موبایل یا تبلت بعضی لینک ها کار نمیکنند ؟

ترجیحا داخل موبایل یا تبلت از مرورگر فایرفاکس(firefox) یا اوپرا(opera) استفاده کنید.مرورگر کروم گاهی اوقات لینک های دانلود رو بلاک میکند.

16.چرا سرعت دانلودم پایین هست ؟

حتما برای دانلود از برنامه اینترنت دانلود منیجر(idm) استفاده نمایید.اکستنشن(extension) مرتبط با این برنامه رو هم روی مرورگر نصب کنید.

17.چطور کش مرورگر رو در کامپیوتر و موبایل پاک کنم ؟

در کامپیوتر کلید ctrl+f5 رو با هم بزنید.در موبایل وارد بخش setting بشید و در بخش privacy and security وارد بخش clear browsing data بشید و در هر دو حالت advance , basic کش رو پاک کنید.